کاش میشد

خیلی سخته من اینجوری نیستم ولی الان

تو این موقعیت ، نمی دونم

باید دوباره از نو از بالا مسکلات رو نگاه کنم

این حرفا براتون چه معنی داره لطفا برام بنویسین

کوچه، پول ، راه، زمان، تنها ، مرگ، نارو ، وفا ، دل

ومن از مرگ آدما خسته شدم ، خیلی خسته

ازین درد و غم آخه بابا منم آدمم بخدا دل دارم.

و ترس من از مرگ نیست  ترس من از بیهوده زیستن است

ولی

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست

وفا آنست که نامت را همیشه بر زبان دارم

......

عیدتون مبارک

 

یادم می آید یک بار در دل از خدایم پرسیدم :

 ـ خدای من ، تو که سینه ای به این بزرگی دادی به آدم . . .

  تو که از هر چیز خوب ، دو تا دادی برای تنش . . .

 چرا توی سینه یک دل کاشتی و آن طرفش را گذاشتی خالی و سوت و کور ؟؟

 ـ جوابم داد :

 اگر جایی خالی باشد از چیزی ، حکمتی دارد این خلأ

سینه جا دارد برای دو تا دل ، قبول ، آفریدمت برای جستجو

هر چیز را سر جای خودش گذاشتم ، دانه به دانه . . .

یک جای خالی را هم تو پر کن ، از هر چه که خواستی . . .

خواستی یک دل دیگر . . . ، خواستی چیزهای دیگر !!!

ـ گفتم :  

خوب مهربان من

آدم دلش نمی آید دل یک نفر را بگذارد جای خالی سینه خودش . . !!

 جواب داد :

دل نمی توانی برداری ؟ . . . دلت را بده !!!!!

و من دیگر پاسخی نداشتم . . . !!

 

مرگ و زندگی

تنها مرگ و عشقند که همه چیز را دگرگون می کنند

ONLY LOVE and death change all things

جمعه ها غم جای بارون می چکه

تحمل کردن زیباست

اگر قرار باشد روزی به تو برسم

 

انتظار اسان است

اگر قرار باشد دوباره تو را ببینم

 

زندگی شیرین است

اگر قرار باشد مزه ی دستان تو را بچشم

 

مشکلات حل می شود

اگر قرار باشد روزی به پای تو بمیرم

 

من زاده ی دود سیگار تو هستم

لطفا فوتم نکن؛می خواهم در سینه ی تو تمام شوم

 

اشک ها همه به لبخند تبدیل می شود

اگر قرار باشد تو را یک بار ببوسم

 

و لبخند ها دوباره به اشک

فقط اگر ببینم خیال رفتن داری

 

زنگیم می سوزد اگر بفهمم روزی از من دل گیر شده ای

 

 

 

اما بدان دوستت دارم

از پشت این همه فاصله

از پشت این همه حرف

                                    دوستت دارم

                                                         اگر باور کنی

 

یکی از کسایی که من خیلی دوستش دارم برام نوشته بود :

بچه ها شوخی شوخی به گنجشک ها سنگ می زنند و

گنجیشکا جدی جدی می میرند ، آدمها شوخی شوخی زخم زبان می زنند

و قلبها جدی جدی میشکنند.

دومین روز قشنگ زندگی

توی این دو سه روزه خیلی چیزا تغییر کرد

من به احساسایه  جدید و در ضمن خیلی زیبا رسیدم

هیچ وقت فکر نمی کردم ............ اینقدر ........................باشم

و من و........... به یه چیزایی رسیدم که خیلی ارزشمند بود

و من از خدا برای نعماتی که به من داده ممنونم.........................

و الان دوست دارم این شعر رو بنویسم هر چند قبلا یه مقداریش نوشته بودم

در این دنیا تک و تنها شدم من                     گیاهی در دل صحرا شدم من

چو مجنونی که از مردم گریزد                      شتابان در پی لیلا شدم من

چه بی اثر می خندم                                   چه بی ثمر می گریم     

به ناکامی  چرا رسوا شدم من                     چرا عاشق چرا شیدا شدم من

من آن دیر آشنا را می شناسم                    من آن شیرین ادا را میشناسم

محبت بین ما کار خدا بود                               از این جا من خدا را می شناسم

چه بی اثر می خندم                                      چه بی ثمر می گریم     

به ناکامی  چرا رسوا شدم من                      چرا عاشق چرا شیدا شدم من

خوشا آن روزی که این دنیا سر آید                  قیامت با قیام محشر آید

بگیرم دامن عدل الهی                                   بپرسم کام عاشق کی برآید

چه بی اثر می خندم                                     چه بی ثمر می گریم     

به ناکامی  چرا رسوا شدم من                      چرا عاشق چرا شیدا شدم من