سلام

ببخشید ،  اینقدر مشغولم به کار که وقت سر خاروندنم ندارم

ولی می خوام یه چیزی بهتون بگم که:

امسال قشنگ ترین سال زندگیم بوده تا حالا و آذر امسال قشنگ ترین آذر زندگیم و دیروز نه پریروز

بهترین روز زندگی من بود

راستی ۲۵ آذر تولدم بود

و امسال من ..........رو پیدا کردم که ....................................

خلاصه جونم براتون بگه که

دم اوسا کریم خیلی گرمه

حسابی ما رو به کار و زندگی مشغول کرده

الان احساس می کنم تعداد کسایی که دوستم دارن خیلی بیشتر شده و من خیلی خوشحالم

چون احساس می کنم این افراد منو از صمیم قلب دوست دارن و احساس منم نسبت به اونا همینطوره.

ولی .... و .... و ......و .... و ...... و ..... و ..... خیلی دوستون دارم

دیروز نه پریروز  نیت کردم و کتاب حضرت حافظ و باز کردم

بابا کارش خیلی درسته به ما که خیلی فاز داد دوست دارم شما هم بخونید و لذت ببرید  ، مخصوصا ......

در بیبان طلب گر چه ز هر سو خطریست                     میرود حافظ بیدل بتولای تو خوش

کنار آب و  پای بیدو طبع شعر و یاری خوش                   معاشر دلبری شیرین و ساقی گلعذاری خوش

الا ای دولتی طالع که قدر وقت میدانی                       گوارا بادت این عشرت که داری روزگاری خوش

هر آنکس را که در خاطر ز عشق دلبری باریست           سپندی گو بر آتش نه که دارد کار و باری خوش

عروس طبع را زیور ز فکر بکر می بندم                         بود کز دست ایامم بدست افتد نگاری خوش

شب صحبت غنیمت دان و داد خوشدلی بستان            که مهتابی دلفرزست و طرف لاله زاری خوش

می در کاسه ی چشمت ساقی را بنا میزد                   که مستی میکند با عقل و می می بخشد خماری خوش