باید خریدارم شوی تا من خریدارت شو م
وزجان و دل یارم شوی تا عاشق زارت شوم
 من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران
اول به دام آرم ترا و آنگه گرفتارت شوم

قاصدک

قاصدک ! هان ، چه خبر آوردی ؟
از کجا وز که خبر آوردی ؟
 خوش خبر باشی ، اما ،‌اما
گرد بام و در من
 بی ثمر می گردی
انتظار خبری نیست مرا
 نه ز یاری نه ز دیار و دیاری باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
 برو آنجا که تو را منتظرند
 قاصدک
در دل من همه کورند و کرند
 دست بردار ازین در وطن خویش غریب
 قاصد تجربه های همه تلخ
 با دلم می گوید
 که دروغی تو ، دروغ
 که فریبی تو. ، فریب
 قاصدک 1 هان ، ولی ... آخر ... ای وای
 راستی آیا رفتی با باد ؟
با توام ، آی! کجا رفتی ؟ آی
راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
مانده خاکستر گرمی ، جایی ؟
 در اجاقی طمع شعله نمی بندم خردک شرری هست هنوز ؟
 قاصدک
ابرهای همه عالم شب و روز
 در دلم می گریند

 

آسمان تخته و انجم بودش مهره نرد
کعبتینش مه و خورشید و فلک نراد است
با چنین تخته و این مهره و این کهنه حریف
فکر بردت نبود عقل تو بی بنیاد است
حرف در آمد کار است نه دانستن کار
مهره گر نقش نشیند همه کس نراد است

سکوت تو جواب همه مسئله هاست
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟
بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست
باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه مسئله هاست
...

سلام

سلام امروز خیلی خوشحالم
یعنی به قول بچه ها توپ توپ
تولد ابوالفضل بود ،روز قبولی یکی از عزیز ترین دوستای من بود
شب بحث شیرین ازدواج یکی از اقوام نزدیک بود
تا ۴ صبح بیدار بودیم
به نتیجه هم رسیدم
تازه کارای خودمم یه عالمه امروز جلو افتاد

سلام
امروز داشتم اتاق کوچیکمو مرتب می کردم
رسیدم به نوارای کاستم. همین جوری یه حسی بهم گفت یه نگاهی بکن
اومدم نوارامو نگاه کردم یه عالمه استاد شجریان ،قمر الملوک وزیری، عماد رام، کورس سرهنگ زاده
بنان و......
یه نوار به چشمم غریبه اومد در آوردم گوش دادم
صدای مهدی بود
خیلی حالم گرفته شد
مهدی چند وقت پیش خیلی تنها فوت شد
دلم براش تنگ شد آخه پسر داییم بود
حالا می فهمم آدما وقتی قدر یه چیز و نمی دونن  به کلی فراموشش می کنن
مثل من ۱سالی بود مهدی اصلا تو خاطرم نبود . و وقتی فراموشش می کنن خدا اونو
ازشون می گیره مثل ما که مهدی رو فراموش کرده بودیم و دیگه مهدی رفت برای همیشه.
ببخشید دلم خیلی تنگ شده بود داشتم استاد شجریان آهنگ فریاد و گوش می دادم  گفتم حیفه یه کمی درد
دل نکنم
ولی بیایید عزیزامونو هیچ وقت ، تحت هیچ شرایطی از یاد نبریم.

عاشق زیبایی بودن ،مانند دیدن روشنایی است.
to love beauty is to see light.

این جمله ی قبل رو تقدیم می کنم به ......

    if you need a light in alonly night you  have got find me  as a fire in your heart